Kdo vlastně jsi?

Ahoj, 
možná některé z vás uklidní, když sem napíši, že nejsem pes, ani jiné zvíře. Jsem obyčejná dívka, která si jde za svým snem už necelé 2 roky (bez 3 měsíců). Nikdy jsem nevzala do pusy cigaretu, nejsem ten typ, který je každý týden na baru nalitý a sfetovaný. Vůbec mě tento životní styl neláká, jsem za to ráda. Ze začátku jsem byla docela tlouštík, v 6 třídě jsem zhubla na horách, pak jsem si váhu držela a v 8 třídě jsem se rozhodla zhubnout, šlo to docela těžko, zvládla jsem to. Vlastně, postupem času se to začalo vymykat kontrole, jedla jsem málo a hodně cvičila (docela zdravotní problémy z toho byly). Dostala jsem se z toho ven a teď zpevňuji postavu. Cvičím cca 5x do týdne (posilování i cardio) a snažím se jíst zdravě. Mezi další mé koníčky patří i můj pes a čas, který mu věnuji, dále rodina, protože ta je základ všeho a mí kamarádi. Na internetu se věnuji hlavně Instagramu, kde mě sleduje kolem 930 lidí (@mchear_), je to opravdu zábava. Budu ráda za každé nové sledující! Studuji na gymnáziu, jsem poměrně veselý člověk, občas až moc najivní a jsem nezadaná. Myslím si, že to zatím tyto informace stačí. Přeji krásný zbytek dnešního večera♥